Zgłoszenie udziału

W celu zgłoszenia udziału w Jarmarku należy założyć własne konto za pośrednictwem strony internetowej. Wszystkie operacje związane z rezerwacją stoiska, potwierdzeniem uczestnictwa, zamówieniem wyposażenia będą realizowane wyłączenie za pośrednictwem systemu rejestracji zgłoszeń.

Pierwszeństwo rezerwacji miejsc przysługuje uczestnikom ubiegłorocznego Jarmarku.
Termin potwierdzania miejsc przez ubiegłorocznych uczestników –  13 październik
Organizator przydzieli miejsce o powierzchni i lokalizacji zgodnej z zadeklarowanym asortymentem i w miarę możliwości zgodnej z życzeniami klienta.

ZGŁOŚ UDZIAŁU W JARMARKU BOŻONARODZENIOWYM NA TARGU WĘGLOWYM

REJESTRACJA | Zarejestruj się jako Wystawca.
LOGOWANIE | Jeżeli zarejestrowałeś się już wcześniej w systemie jako Wystawca, zaloguj się (używając loginu i hasła podanego przy rejestracji) i wypełnij formularz zgłoszeniowy
Ostateczną decyzję o zakwalifikowaniu uczestnika do określonej grupy klientów podejmuje organizator na podstawie dostarczonych dokumentów.

Pliki do pobrania:
Regulamin korzystania z infrastruktury (pdf)
Regulamin porządkowy (pdf)
Jarmark Bożonarodzeniowy Regulamin Uczestnictwa (pdf)

ZGŁOŚ UDZIAŁ W ŚWIĄTECZNYM JARMARKU SZTUKI W WIELKIEJ ZBROJOWNI

Termin potwierdzania miejsc przez ubiegłorocznych uczestników – 31 październik

Warunkiem przyjęcia oferty wystawcy i zawarcia umowy uczestnictwa przez MTG jest pozytywna weryfikacja oferty handlowej Zamawiającego przez właściciela Wielkiej Zbrojowni tj. Akademię Sztuk Pięknych w Gdańsku. Weryfikacji podlega asortyment oferowanych produktów, przy czym dopuszcza się wyłącznie rękodzieło i produkty rzemieślnicze. Podstawą weryfikacji  niezależnie od Formularza Zgłoszenia Uczestnictwa będą dodatkowe dokumenty tj. zdjęcia i opis produktów oraz techniki wykonania.

REJESTRACJA | Zarejestruj się jako Wystawca.
LOGOWANIE | Jeżeli zarejestrowałeś się już wcześniej w systemie jako Wystawca, zaloguj się (używając loginu i hasła podanego przy rejestracji) i wypełnij formularz zgłoszeniowy
Ostateczną decyzję o zakwalifikowaniu uczestnika do określonej grupy klientów podejmuje organizator na podstawie dostarczonych dokumentów.

Pliki do pobrania:
Regulamin korzystania z infrastruktury (pdf)
Regulamin porządkowy (pdf)
Świąteczny Jarmark Sztuki Regulamin Uczestnictwa (pdf)

UWAGA! MTG SA zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji stoiska lub nieprzyjęcia rezerwacji z przyczyn organizacyjnych i technicznych, a także prawo nieprzyjęcia oferty uczestnictwa bez podania przyczyn (pkt. 2.1.6 Regulaminu Uczestnictwa)
Płatność za stoisko realizowana jest w 2 ratach: 50% opłaty eksploatacyjnej w ciągu 7 dni od daty potwierdzenia rezerwacji miejsca, pozostała część do 17 listopada 2017 r.
UWAGA! BRAK TERMINOWYCH WPŁAT RÓWNOZNACZNY JEST Z REZYGNACJĄ Z WCZEŚNIEJ ZAREZERWOWANEGO MIEJSCA HANDLOWEGO.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress
English