Zgłoszenie udziału

NOWY KOMUNIKAT Z DNIA 21.10.2020


Prosimy o zapoznanie się z następującymi dokumentami:

  • Regulamin dla Uczestników Jarmarku Bożonarodzeniowego 2020 (wkrótce)
  • Regulamin porządkowy dla Uczestników Jarmarku Bożonarodzeniowego 2020 (wkrótce)
  • Regulamin korzystania z infrastruktury MTG (wkrótce)
  • Warunki sprzedaży miejsc w strefie food court (wkrótce)
  • Mapa Jarmarku Bożonarodzeniowego (wkrótce)
  • Cennik  (wkrótce)

REJESTRACJA / LOGOWANIE (aktywny wkrótce)


Szanowni Państwo!

Przed wypełnieniem zamówienia w internetowym systemie rejestracji zgłoszeń (aktywny wkrótce) prosimy o zapoznanie się z najważniejszymi informacjami o tegorocznym Jarmarku Bożonarodzeniowym.

Wszystkie operacje związane z rezerwacją stoiska, potwierdzeniem uczestnictwa, zamówieniem wyposażenia będą realizowane wyłączenie za pośrednictwem internetowego systemu rejestracji zgłoszeń. W celu zgłoszenia udziału w Jarmarku należy założyć własne konto za pośrednictwem strony internetowej lub wykorzystać konto założone do obsługi zgłoszenia na Jarmark Bożonarodzeniowy  w poprzednich latach.

Uczestnicy  Jarmarku mogą wynajmować stoiska na różnych zasadach w zależności od asortymentu i rodzaju działalności. W 2020 zaplanowano stoiska na Targu Węglowym i na ul. Bogusławskiego.

strefa gastronomiczna –  food court  – 20.11. – 27.12.2020 Podmioty zainteresowane uczestnictwem są zobowiązane do przygotowania i przesłania oferty handlowej  (opis menu wraz z cenami oraz opis asortymentu potwierdzony zdjęciami – oferty prosimy wysyłać na adres podany w zakładce „Kontakt”). Warunkiem zawarcia umowy jest akceptacja oferty przez organizatora, który poinformuje wybranych wystawców o wyborze oferty w formie e-mail. 

Gastronomia i stoiska z jedzeniem i napojami do konsumpcji na miejscu – będą działać w kilkudziesięciu domkach drewnianych o powierzchni 8m². Oprócz popularnych i docenianych potraw z grilla, pierogów, bigosu, barszczu, pajdy ze smalcem i oscypków chcielibyśmy zaproponować odwiedzającym większą różnorodność oferty gastronomicznej: potrawy i napoje z innych krajów. Wystawcy ze strefy food court rozliczają się na zasadach czynszu obrotowego (prowizji od sprzedaży) wysokości 10 % z przychodu netto plus należny podatek VAT. Stałym kosztem jest zryczałtowana opłata za wynajem domku w wysokości określonej w formularzu zgłoszenia uczestnictwa.

strefa rzemiosła 20.11. – 27.12.2020 – dla stoisk oferujących artykuły świąteczne, dekoracyjne, ozdoby choinkowe, biżuterię, ceramikę, galanterię skórzaną, elementy wyposażenia wnętrz, zabawki, pamiątki i upominki, kosmetyki rzemieślnicze oraz produkty spożywcze z wyłączeniem artykułów przeznaczonych do konsumpcji na miejscu.

–  Świąteczny Jarmark Sztuki  – NOWOŚĆ! – ul. Bogusławskiego – 20.11. – 27.12.2020  – w pierwszej kolejności rozpatrywane będą zgłoszenia Uczestników z Wielkiej Zbrojowni z 2019 roku. Akceptowany asortyment to: grafika, malarstwo, rzeźba, sztuka użytkowa, wzornictwo przemysłowe, fotografia, unikatowa odzież, biżuteria i dodatki, ceramika, zabawki wykonane ręcznie, dekoracje świąteczne.

Ostateczną decyzję o zakwalifikowaniu uczestnika do określonej grupy klientów podejmuje organizator na podstawie dostarczonych dokumentów i ofert. Ceny będą dostępne w formularzach zgłoszenia uczestnictwa oraz dokumencie pdf – link powyżej.

O przyjęciu zgłoszenia i przydziale miejsca decyduje rodzaj asortymentu, oryginalność oferty oraz dostępność powierzchni i infrastruktury. Przyjmowanie zgłoszeń zakończy się w momencie, kiedy wszystkie stoiska zostaną sprzedane.  

Organizator przydzieli miejsce o powierzchni i lokalizacji zgodnej z zakresem tematycznym danej strefy i w miarę możliwości zgodnej z życzeniami klienta.

Płatność za stoisko realizowana jest w 2 ratach: 50% opłaty eksploatacyjnej w ciągu 7 dni od daty potwierdzenia rezerwacji miejsca, pozostała część opłaty eksploatacyjnej i KAUCJA  do 9 listopada 2020 r. Stoiska gastronomiczne wpłacają opłatę eksploatacyjną w formie I raty – 100% i kaucję w ciągu 7 dni od otrzymania potwierdzenia ze strony MTG.

UWAGA! BRAK TERMINOWYCH WPŁAT RÓWNOZNACZNY JEST Z REZYGNACJĄ Z WCZEŚNIEJ ZAREZERWOWANEGO MIEJSCA HANDLOWEGO.

NA TERENIE JARMARKU NIE BĘDZIE KASY. Wszystkie wpłaty powinny być dokonane na rachunek bankowy przelewem lub za pośrednictwem Poczty – Urząd Pocztowy 50 ul. Długa 23/28 – placówka czynna całą dobę lub za pośrednictwem wpłaty w placówce Banku – PKO BP ul. Okopowa 3 Gdańsk,  pn – pt 8:00-18:00.  

English